Pozitivne priče: Razgovarali smo sa kreatorom Minke Omerovce

Razgovarali smo sa Hazimom Hadžićem, koji je poznatiji kao kreator Minke Omerovce na društvenim mrežama. Hazim nam donosi novosti o svom brandu, te u razgovoru sa njim otkrivamo i planove za budućnost.


Mnogo mladih ljudi u BiH nažalost biva prepušteno samim sebi. Međutim, mladi u Bosni i Hercegovini veoma često uspijevaju razbiti navedene prepreke i postići ono što se nikada od njih ne bi moglo očekivati te stavljajući ih (nas) u usporedbu sa mladim ljudima iz zemalja Zapadne Evrope, veoma često znaju biti kreativniji, inovativniji i unijeti više duha u sve što rade.

Razgovarao: Halilović Tarik, STUDOMAT.ba

Možeš li nam reći zapravo nešto više o sebi, koliko godina imaš, studiraš li… ?

Mogu. Hazim Hadžić, za prijatelje Miko, za šire narodne mase poznat kao kreator Minke i Omerovce. Sin, brat, momak, stanovnik Beča, još uvijek student, uskoro puni dvadeset pet godina i iza sebe ima pet knjiga, od čega dva bestsellera.

Mnogo ljudi svih starosnih dobi u Bosni i Hercegovini, ali i šire su zapravo fanovi tvog “proizvoda”, Minke Omerovce, profila na društvenim mrežama gdje govoriš o uobičajenim temama za naše društvo, ali o kojim se do sada nije govorilo na ovaj način. Odakle ta ideja?

Ideje dolaze iz malog mjesta u univerzumu gdje zvijezde umiru i pretvaraju se u prašinu. Meni je ta ideja došla u obliku djevojčurka sa francuskom kapicom, naočalima i kikicama koje su zapravo crne čarape sa tufnicama. Sve ostalo je historija.

Kakva je zapravo Minka osoba, da li je pojava osoba koje su poput Minke svakodnevna?

Minka je zbir svih nas, al’ na jedan poseban način. Ona je jaka na riječima, ali slaba na djelima; ima svoje principe, ali ih brzo i ruši; često je na dijeti, ali stalno i jede – ona je otprilike najveći neprijatelj samoj sebi, ali konstantno je drži ta želja da radi na sebi i da bude bolji čovjek iako je svjesna svih svojih mana.

Da li je planirano Minku kao breand širiti i krenuti u nekom komercijalnom kontekstu ili ipak nisi za nešto takvo?

Minka kao brand je skoro izdala knjigu, svoj prvijenac pod nazivom ”Da vam Minka nešto kaže (motivacioni priručnik za ljude zarobljene u kružnom toku)” čiji će prihodi biti donirani u humanitarne svrhe. Vidjet ćemo kako ću dalje koristiti Minkin potencijal koji je stvorila na društvenim mrežama.

Pored Minke, autor si scenarija za seriju koja je u određenoj fazi realizacije, šta možemo očekivati od “Opšte situacije”?

Produkcija humoristične serije ”Opšta situacija” stala je sa pojavom korone i ostalih boljki koje su došle s njom. To znači da se odlaže i snimanje, a samim tim i emitiranje serije čija radnja stavlja mlade ljude u fokus. Koristim ovo vrijeme izolacije da pišem nove epizode i da uređujem ono do sad napisano. Bit će to nešto novo na našim prostorima, pa smo svi mi koji stojimo iza kamere jako uzbuđeni da vam to i predstavimo.

Nova knjiga, “Da vam Minka nešto kaže” je doživjela ogroman uspjeh na domaćem tržištu, kakve su bile prvobitne reakcije i zapravo da li si ti zadovoljan uspjehom same knjige koja, usput, nije tvoj prvijenac?

Prezadovoljan sam onim što je Minkina knjiga postigla do sad. Osim što se popela na vrh najprodavanijih knjiga u Bosni i Hercegovini, raduje me to što njen uspjeh imati višestruku dobit. I čim bude prestalo biti obavezno nositi maske, nastavljamo dalje sa promocijom i potpisivanjem Minkinih knjiga.

I evo za kraj, možeš poslati poruku za sve naše čitatelje u vrijeme kada je većina nas nažalost primorana biti u domovima i čuvati svoje, ali i zdravlje drugih.

Dobro odmorite, pročitajte dosta knjiga i pogledajte dosta dobrih filmova; pomozite onima kojima je vaša pomoć potrebna i sastavljajte planove za život nakon ovoga, jer brzo će ovo proći, pa se normalan život nastavlja. Jednom riječiju: uživajte! Neće više biti korona nakon ove i prepričavat ćete unucima: ”E, kako nam je lijepo bilo dok smo se tajno viđali, kršeći policijski sat.”


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!

Tarik Halilović

Dolazim iz Visokog i studiram na Pravnom fakultetu Univerziteta u Sarajevu. Dugogodišnji sam aktivista, edukator i koordinator omladinskih inicijativa. Bavim se digitalnim marketingom i kreativnim solucijama od 2018. godine.
X