Manager promjena – novo nezaobilazno zanimanje u modernim kompanijama

Manager promjena u modernom poslobnom okruženju je preduslov za uspjeh u poslovanju i osiguranje kontinuirane konkurentske prednosti.


Foto: Ilustracija
Foto: Ilustracija

Bez kontinuiranih i sistemskih promjena danas je nemoguće biti uspješan i održavati konkurentsku prednost.

Treba razlikovati dvije faze promjena:

1. Uvođenje promjena

Upravljanje s prošlim događajima. To su početne aktivnosti na pokretanju promjena. Uklanjaju se negativna stanja koja su posljedica neodgovarajućih odgovora na prošle događaje.

2. Upravljanje promjenama

Upravljanje sa sadašnjim i budućim događajima – uklanjanje negativnih stanja tokom uvođenja promjena, unapređenja i razvoj.

Promjene mogu biti uspješne samo ako se kod uvođenja i upravljanja promjenama odredi model djelovanja i time isključi svaka improvizacija. Jedan od brojnih modela uvođenja promjena je Model univerzalne izvrsnosti – MUI.

Pročitajte više o ovoj temi u članku Poslovnog savjetnika.

(AKTA)