Ispitni rok u toku: Sedam korisnih savjeta za sprječavanje burnouta

Kao student, sigurno ste se suočili sa burnoutom bar jednom za vrijeme studiranja. Pročitajte nekoliko savjeta koji će vam pomoći.


College Students overwhelmed, overworked, burned out, perfectionists. Teen tired girl, young woman
Ilustracija: Envato

Čak i najbolji od nas mogu se suočiti sa sagorijevanjem ili burnout simptomom na faksu. To bi mogle biti emocije koje osjetite kada otvorite laptop ili knjigu ujutru jer noć ranije niste dobro spavali zbog faksa.

Mogli biste se osjećati kao da ne možete pobjeći sa faksa uprkos činjenici da je vikend tek završio.

Burnout može biti rezultat previše sati provedenih za knjigom ili obavljanje previše zadataka odjednom, tako da zaboravite jesti, brinuti se o sebi, odmarati i uživati ​​u životu, prenosi bonjour.ba.

Šta je burnout?

Stanje konstantnog stresa u kojem se čini da bez obzira čime se bavite, ne možete se izvući iz negativnog razmišljanja i stresa. Neki znakoviti znakovi su fizički i emocionalni umor, nesanica, nedostatak fokusa i negativni osjećaji poput bijesa i konstantno negativnih komentara. Ako se ovako osjećate, rezultat je da će i vaš rad ispaštati, vaša osobnost će se promijeniti, a vi ćete biti iscrpljeni da biste funkcionirali u bilo kojem životnom aspektu, ali ne mora biti tako. Evo pet načina na koje možete izbjeći burnout na poslu.

Dovoljno sna

Nesanica je jedan od prvih simptomaburnout-a jer kad ne spavate, mozak ne funkcionira u najboljem izdanju. Premalo sna ima i druge ozbiljne posljedice, uključujući nedostatak prosudbe i razvoj hroničnih bolesti.

Dovoljno spavanja presudno je za vaše zdravlje i sreću, zato nemojte štedjeti na njemu ili dopustite da se vaš rad ureže u te dragocjene sate! Nauka je dokazala da odraslima treba 7-9 sati noćnog sna da bi optimalno funkcionirali.

Jutarnja šetnja

Ima nešto zaista osvježavajuće u pogledu na zeleno drveće, travu, cvijeće ili pejzaže, bez obzira gdje živite. Zvuči idilično i jeste. Pomaže vam da se sjetite da postoji život izvan kućne kancelarije.

Vježba

Možda vam se čini neintuitivno napustiti učenje da biste vježbali, ali vježbanje je presudno za vaše mentalno i fizičko zdravlje. Redovno vježbanje smanjuje nivo stresa, poboljšava samopouzdanje, sprečava pad kognitivnih sposobnosti, povećava produktivnost i poboljšava pamćenje. Zadovoljstvo zbog saznanja da se brinete o sebi i poboljšana energija koju ćete dobiti ustajanjem i kretanjem, umjesto da cijeli dan mirujete za stolom, pomoći će da spriječite fizičku i emocionalnu iscrpljenost koju uzrokuje burnout.

Smijite se

Dokazano je da smijeh ublažava stres i ima brojne pozitivne kratkoročne i dugoročne učinke. Zato više komunicirajte s osobama zbog kojih se od srca smijete. Pogledajte dobru komediju ili organizujte noć društvenih igri i doslovno se nasmijte stresu.

Družite se

Druženje se sa ljudima izvan faksa daje vam prijeko potrebno emocionalno ispunjenje. Pokušajte zakazati redovne društvene aktivnosti, bilo da je to nedjeljni brunch ili sedmična filmska večer.

Počnite govoriti ne

Ukoliko na faksu za svaki zadatak odgovarate sa ‘da’ i svaki projekt preuzimate na sebe, time se sve više počinjete trošiti. Odaberite ono što vam je najvažnije (ili najvažnije za vaš faks) i držite se samo tih događaja ili projekata dok ih ne završite.

Nagradite se

Nagradite sebe za završen posao. Na primjer, ako imate 5 eseja koje morate riješiti, kažite si da, bez obzira na to koliko vremena traje, morate napisati te eseje ili počastiti se sa jelom iz omiljenog restorana. Koristite stalni sistem nagrađivanja kako biste izbjegli sagorijevanje i da biste u svoj raspored unijeli pozitivnost.


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!