Radni zadaci uključuju:
- podršku vođenju administracije;
- podršku finansijskom računovodstvu;
- sudjelovanje u planiranju budžeta i investicija, finansijskom kontrolingu;
- sudjelovanje u pripremi revizije blagajne i budžetskih obračuna;
- sudjelovanje u izvještavanju, organizaciji unutarnjih radnih procesa;
- opće administrativne poslove (obračuni putnih troškova, logistika).
Molimo Vas da se prijavite ako ispunjavate sljedeće uvjete:
- dokazano radno iskustvo;
- poznavanje finansijskog računovodstva i sistema kontrolinga (po mogućnosti SAP);
- poželjno poznavanje MS Officea (posebno Excela);
- veoma dobro poznavanje b/h/s i njemačkog jezika;
- poželjno poznavanje njemačkog Zakona o budžetu;
- izražene socijalne kompetencije;
- fleksibilnost i izdržljivost.
Nudi se:
- zanimljiv posao u međunarodnom okruženju;
- dobre kolektivno ugovorene pogodnosti prema Zakonu o radu BiH (platni razred V1 Goethe-Instituta);
- okruženje prilagođeno porodici i fleksibilno radno vrijeme;
- kompetentno i motivirano osoblje.
Molimo Vas pošaljite svoju prijavu sa svim relevantnim dokumentima do 15.5.18. na: klaus.krischok@goethe.de
(STUDOMAT.ba)