Studenti su tokom internetske nastave nedovoljno motivisani, dekoncentrisani i nedostaje im druženje te češće varaju na ispitima, pokazala je anketa provedena na Sveučilištu Vern nakon koje je održan i okrugli stol “Vraćaju li se studenti na fakultete?”
– Bez obzira na najsavremenije tehničke i obrazovne metode, kvalitet visokoškolskog obrazovanja slabiji je ako ne postoji kvalitetna komunikacija uživo profesora i studenata, poruka je nedavno održanoga okruglog stola ‘Vraćaju li se studenti na fakultete?’ na Sveučilištu Vern, na kojemu je sudjelovao i ministar znanosti i obrazovanja Radovan Fuchs, piše Lider.media.
Anketa provedena među studentima Sveučilišta Vern pokazala je da su oni tokom internetske nastave nedovoljno motivisani, dekoncentrisani, imaju previše zadaća i seminarskih radova, nedostaje im druženje te češće varaju na ispitima.
– Studenti su posve svjesni svih prednosti i nedostataka nastave u izvanrednim uvjetima. Kako pokazuju i ankete, najviše im nedostaju socijalni aspekt i druženje. Važno je osvijestiti da bi online nastava mogla unazaditi kompetencije mladih u budućnosti, upozorio je Mihovil Mioković, predsjednik Studentskog zbora Sveučilišta u Zagrebu.