Znate li da ne možete učiti u ovom stanju?

Naše tijelo ne funkcionište bez vode, pa tako nije moguće ni učiti ukoliko smo dehidrirani.


Foto: Envato
Foto: Envato

Jeste li znali da je vrlo teško učiti ako ste dehidrirani? U nastavku pročitajte savjete koji će vam pomoći da unesete više tečnosti u svoj organizam.

Do sada smo svi čuli da nas ispijanje vode čini zdravijima. Ali šta ako nas to može učiniti i sretnijima? Rezultati nedavnog istraživanja pokazuju da je to moguće. Dvije hiljade ljudi je anketirano o svojim navikama pijenja vode. Od onih koji su pili najviše vode, dvije trećine je izjavilo da su vrlo srećni, dok je samo 21% onih koji su pili manje vode, reklo isto.

Uprkos mentalnim i fizičkim prednostima dobre hidriranosti, mnogi od nas još uvijek ne piju dovoljno tečnosti. Ispitanici u anketi naveli su nedostatak žeđi (44 %), nedostatak vremena (34 %) i običnu staru zaboravnost (33 %) kao razlog za nepijenje vode, ali većina nije bila svjesna koliko vode uopšte treba piti.

Potrebe za tekućinom variraju u zavisnosti od težine, nivoa aktivnosti, koliko soli konzumiramo i koliko vlakana pojedemo, ali opšti je cilj 2 litre dnevno, kaže Isabel Maples, RD, portparolka Akademije za prehranu i dijetetiku, prenosi ultra.ba.

Prati ovu listu savjeta koja će ti pomoći da piješ više vode svaki dan:

  • Pij uz svaki obrok – dodaj punu čašu vode uz užinu, te ćeš do večere sigurno dostići minimum od 8 čaša vode dnevno.
  • Gutljaj na sat – trebaš isprazniti minimalno jednu čašu na svaka dva sata, a ukoliko je potrebno podesi tajmer.
  • Koristi vizuelni podsjetnik – koristi providnu bocu za vodu i označi je trakom da možeš vidjeti svoj napredak tokom dana
  • Preuzmi aplikaciju – postoji čitav niz aplikacija za pametne telefone koje ti mogu pomoći da ispuniš svoje potrebe za hidratacijom. Preporučujemo Daily Water.
  • Začini svoju vodu – 19% anketiranih reklo je da im se ne sviđa okus vode. Dodaj kriške svježeg voća kao što su limun ili jagode, ili čak krastavac.
  • Filtriraj – ponekad je okus vode iz česme ono što odbija ljude. Korištenje filtera može napraviti razliku.
  • Koristi slamčice – slamčice su možda u posljednje vrijeme na tapetu, ali ti mogu pomoći da piješ više. One pružaju osjećaj da konzumiraš poslasticu, a ne nešto što moraš. Ako se brineš za okolinu, preporučujemo višekratne metalne slamke.
  • Učini je sočnom – u vodu dodaj sok od 100% voća. Ako praviš limunadu, razdijeli je na dvije čaše.
  • Igraj igricu ispijanja vode – reci sebi da ćeš popiti gutljaj vode svaki put kada ti stigne poruka. Uključi i prijatelje za dodatni podsticaj!
  • Zamrzni je – ako ne voliš piti vodu, pokušaj je jesti. Neki ljudi uživaju u krckanju i sisanju kockica leda.
  • Prokuhaj je – čaj, posebno bez kofeina, računa se kao voda (često s antioksidacijskim dejstvima).

Nadamo se da ćeš usvojiti neke od naših savjeta i da će ti biti od koristi.


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!