Zdrave navike koje trebaš i ti uvesti: Uz ovih devet ćeš se osjećati ugodnije u vlastitoj koži

Uvođenje zdravih navika ne znači da ćeš imati hiljadu zabrana i da nećeš moći raditi sve kao i do sada.


healthy fresh fruit salad bowl
Ilustracija: STUDOMAT

To samo znači da ćeš uvesti neke nove rituale i promijeniti način na koji radiš određene stvari. Ne radiš to zbog nikog drugog, nego zbog sebe.

Dolazi period kada ćeš imati više slobodnog vremena, pa zašto ne iskoristiti vrijeme da u svoju svakodnevicu ubaciš neke nove i dobre navike. Pogotovo zato jer dolazi ljeto i svi postanemo malo previše opsjednuti svojim izgledom i izgledom tijela. Želimo za ljeto izgledati što bolje i biti u što boljoj formi.

Da bi u tome uspjela uopće ne moraš ići na neke ekstremne dijete, izgladnjivati se ili vježbati kao luda svaki dan. Zdrave će ti navike pomoći i da izgledaš dobro i da se osjećaš bolje, ali i da imaš više energije. Ovo su neke zdrave navike koje i tebi mogu dobro doći i koje je lako ubaciti u svakodnevicu.

1. Pij što više vode

Zamijeni sokove s vodom i neka ona postane glavna stvar koja će biti u tvojoj čaši ili bočici. Pokušaj stvoriti naviku da popiješ preko 2 litre vode dnevno.

2. Izađi malo na sunce i na zrak

Svaki dan uzmi vrijeme koje ćeš iskoristiti za izaći van i prošetati, sjesti malo na sunce ili se baviti nekom fizičkom aktivnošću.

3. Spavaj svaki dan barem 7 sati

Kada si nenaspavana to utječe na tebe na puno više načina nego što misliš. Kada smo naspavani i izgledat ćemo bolje i osjećati se bolje.

4. Počni što više hodati umjesto da se voziš

Izađi jednu stanicu prije iz tramvaja ili ako negdje možeš otići i pješke, idi umjesto da se voziš. Možeš i zamijeniti lift sa stepenicama. Samo hodaj, hodaj, hodaj…ovo je izvrstan način za dovesti tijelo u formu, a nije teško.

5. Napravi si bogati doručak, a slabiju večeru

Ujutro ti treba energije za dan zato si napravi bogati doručak – ni slučajno ga nemoj preskakati. Dobro se najedi jer te ćeš kalorije ionako potrošiti kroz dan. S druge strane, navečer si napravi laganiji i manji obrok.

6. Prestani rukama stalno dirati lice i istraži koja je najbolja skincare rutina za tebe

Volimo imati ruke non stop na licu, što je jako loše i može nam pogoršavati stanje kože. Također, istraži koja je skincare rutina za tebe najbolja. Ne treba ti 10 koraka! Imati što više koraka ne znači uvijek i bolje za tvoje lice. Manje je više.

7. Umjesto grickalica i keksića, jedi voće

Svi volimo grickati nešto kroz dan, iako znamo da to nije dobro za nas. Ako ne možeš odmah prestati grickati, pokušaj se za početak barem prebaciti na zdravije opcije. Voće je uvijek dobra ideja, a da bi ti bilo draže za jesti, pokušaj si ga lijepo složiti u zdjelicu da ti bude primamljivije.

8. Nemoj jesti ako nisi glada/gladna, dosada nije razlog za jesti

Nije zdravo non stop jesti, a pogotovo koristiti hranu kao aktivnost za popuniti vrijeme kada ti je dosadno. Pronađi hobi! Nešto što možeš raditi sama kada nema nikoga i s čime si možeš ispuniti dane. Pokušaj se kontrolirati da ne jedeš kroz dan samo zato jer nemaš ništa drugo za raditi.

9. Počni piti zeleni čaj

Zeleni čaj je zdravija verzija kafe. Nećeš u potpunosti izbaciti kafu, ali ju možeš nekada zamijeniti s čajem, piše Teen385.hr.