Zaspite u roku od dvije minute primjenjujući vojničku metodu

Vojnička metoda spavanja pomoći će vam da zaspite u roku od dvije minute.


Woman insomnia
Ilustracija: Envato / STUDOMAT

Ova metoda se prvi put spominje 1981. godine u knjizi “Relax and Win: Championship Performance” Lloyda Wintera. Fitness trener Justin Agustin je u snimku objavljenom na TikToku objasnio šta podrazumijeva ova metoda, koju primjenjuju američki vojnici.

– Morate umiriti tijelo i postepeno se opuštati. Cilj je da redom ‘gasite’ svaki dio tijela od glave do pete. Najprije opustite mišiće na čelu. Zatvorite oči, opustite obraze, vilicu i fokusirajte se na disanje, objasnio je.

GLEDAJ STUDOMAT.TV

TVoj vodič kroz studentski život!

Relaksirajte ramena. Spustite ih što niže možete, a ruke držite opuštene niz tijelo. Nakon toga duboko udahnite pa izdahnite i opustite grudni koš, stomak, butine, koljena i stopala. Naravno, važno je “osloboditi” um od bilo koje vrste stresa.

@justin_agustin

This helps not just for falling asleep, but for reducing anxiety and stress any time of the day. Breath work is a great way to clear your mind and take back control. I’m counting with my fingers to show you, but you can simply count in your head. Start doing this sitting up, but once you’ve mastered it, you can do this lying down. If you have hypertension, holding your breath can raise BP so please do not hold in your breath. Hope it helps! Please send this to someone you care about ♥️ #insomnia #sleep #howtosleep #fallasleep #tired #calm #stressrelief

♬ original sound – Justin Agustin

– Zamislite dva scenarija. Najprije ležite u kanuu na mirnom jezeru. Ne postoji ništa drugo oko vas, samo vedro nebo. Zatim zamislite da ležite na crnoj somotnoj ležaljci u mračnoj sobi. Ukoliko vas bilo šta omete u razmišljanju, 10 sekundi ponavljajte riječi ‘Nemoj misliti’, rekao je Justin.

On tvrdi da ćete, ukoliko ovu metodu budete vježbali svaku noć u periodu od šest sedmica, uspjeti zaspati u roku od dvije minute.