Za miran i kvalitetan san: Saznajte koje napitke treba konzumirati, a koje izbjegavati

Ako mislite da vaša rutina prije odlaska na spavanje ne može značajno utjecati na kvalitet sna, znajte da niste upravu. Kako biste imali kvalitetan i miran san, veoma je važno znati šta možete popiti u to doba dana.

16.10.2016.
Foto: Ilustracija

Umjesto zelenog čaja, pripremite biljni, poput kamilice ili nane

Možda niste pomislili da je on krivac, ali zeleni čaj sadrži kofein koji podstiče rad mozga, zbog čega je nekada teže zaspati.

Sok od narandže zamijenite onim od višnje

Mnogo je sokova poput narandžinog, koji će vas držati budnima zbog visokog sadržaja šećera. U obzir dolazi kiseli sok od višnje, jer sadrži visok nivo melatonina, koji će pomoći u dobijanju prijeko potrebnog odmora.

Alkohol ne, ali mlijeko da

Ako mislite da bi vas piće opustilo, niste upravu. Ono bi san učinilo još nemirnijim. Zato prednost dajte šolji toplog mlijeka, začinjenog kašičicom meda, i organizam će vam biti zahvalan, piše Faktor.

(Faktor.ba)


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!

STUDOMAT
STUDOMAT je najveća internet zajednica studenata i mladih u regionu osnovana 2012. godine, namijenjena studentima i mladima u potrazi za informacijama o studiju i dodatnoj edukaciji, stipendijama, studentskim poslovima, smještaju i ostalim temama koje su interesantne studentima i mladima.