Tvorac “Černobila” radi na novoj nevjerovatnoj seriji

Da li će borba za preživljavanje zombi apokalipse biti jednako uzbudljiva na ekranu kao što je bila na Playstationu? Videoigrica koja je najprije osvojila fanove diljem svijeta, zatim u drugoj sezoni donijela niz neočekivanih događaja, dolazi na male ekrane i to po scenariju tvorca Černobila.
Sedam godina nakon što je najavljen početak snimanja filma prema videoigri The Last of Us, mnogo se toga promijenilo. Osim što je ideja o filmu propala, pojavila se daleko zanimljivija opcija snimanja serije prema PlayStation naslovu koji mnogi smatraju najbolje napisanom igrom u povijesti gaming industrije.
A kako stvari trenutno izgledaju, ekipa okupljena oko serije djeluje i više nego obećavajuće, ali i zastrašujuće aktualno. U prvom redu radit će ljudi koji su radili i igricu, a tu govorimo o tvorcu i scenaristu Neilu Druckmannu, dok je jedan od producenata Evan Wells, izvršni direktor Naughty Doga, kompanije koja stoji iza igre, piše Index.hr.
Za soundtrack serije pobrinut će se i Gustavo Santaolalla, skladatelj i oskarovac koji se pobrinuo za glazbu u obje igre.
Radnja je smještena u 2033., 20 godina nakon što je populacija decimirana smrtonosnom pandemijom koja je velik dio stanovništva pretvorila u podivljale horde u vječnoj potrazi za žrtvama. Ukratko, još jedna priča o zombijima koje nazivaju “zaraženima”.
Međutim, previše puta viđenu priču lako je prežvakati zahvaljujući izvrsno napisanim junacima, prekaljenom starom krijumčaru Joelu Milleru i tinejdžerici Ellie koji putuju razorenom Amerikom u potrazi za timom liječnika i znanstvenika koji vjeruju da djevojčica krije lijek za smrtonosnu bolest.
Na svom putu susreću se s klasičnim preprekama na koje smo u ovakvim filmovima i serijama navikli vidjeti, ali tvorac igre Neil Druckmann uspio je kroz dva uspješna nastavka igre ispričati priču koja u mnogočemu nadilazi ne samo igre već i najveći broj filmova, serija i knjiga iz kojih crpi inspiraciju.
Prva sezona serije trebala bi pratiti radnju prvog dijela, ali i proširiti je elementima izbačenim iz igara, prequela The Last of Us: Left Behind (dodatak igri koji se vrti oko Ellie i njezinog života prije nego što je srela Joela), ali i dvojke koja se odvija pet godina kasnije.
Budući da igra ima vojsku fanova koji strahuju od potencijalnih promjena, tvorci su dodali da promjene na kojima rade su tu da popune praznine i prošire, a ne mijenjaju ili poništavaju ono što već postoji. Neće biti epizoda u kojoj se Joel i Ellie bore protiv bande na motorima. Neće raditi te epizodne besmislice. Stvari koje su nove proširuju priču i povezane su s izvornikom pa mislim da će to cijeniti i fanovi igre i oni koji će gledati samo seriju.
STUDOMAT.BA