Studentski život: “Kad poludim od učenja pa krenem drugarici slati glasovne poruke”
Ono kad “poludiš” od učenja pa ti svakakve ideje padaju na pamet.
Svi smo mi nekada skloni odgađati stvari jer smo oduvijek bili ‘kampanjci’ i sami sebe uvjeravamo kako najbolje radimo pod stresom ili kad nam prijete rokovi. Izgovor zašto smo nešto počeli raditi u “5 do 12” lako je pronaći: imali smo previše posla, nije bilo pravo vrijeme za takav posao…
Kada ne krenemo učiti na vrijeme onda moramo za kratko vrijeme zapamtiti mnoštvo informacija, a to je našem mozgu vrlo teško obraditi i pohraniti jer mu ne dajemo dovoljno vremena.
Jedan student našalio se na TikToku i snimio kako izgleda razmišljanje prosječnog studenta (češće studentice) nakon mnogo sati provedenih družeći se sa knjigom:
@tra_boban #januar #januarskirok #glasovna #glasovnaporuka #ucenje #studenti #studentskizivot
Jeste li se ikada zapitali šta vas zaista koči da postignute produktivnost i ostvarite sve što ste planirali?
U nastavku pročitajte četiri savjeta kako posao obaviti na vrijeme i izbjeći stres zbog premalo vremena.
1. Zadajte sebi rok
Napišite šta želite postići i odrediti tačan datum do kada to morate završiti. Vaš cilj zapišite na papirić i postavite ga na neko uvijek vidljivo mjesto.
2. Krenite s malim
Normalno je da će vas u početku ponijeti emocije te ćete razmišljati “o velikom”, ali najefikasniji način jest podijeliti posao na više malih zadataka.
3. Ne fokusirajte se samo na male zadatke
Mnogi od nas kad biraju radne zadatke prvo izabiru one koje će lakše savladati, ali na taj način imat ćete lažan osjećaj kako ste “mnogo toga” napravili, a time ste i skloniji odgađanju težih zadataka.
4. Odredite posljedice uspjeha i neuspjeha
Prije nego što počnete s poslom, sami odredite simboličnu nagradu kojom ćete se počastiti nakon obavljenog posla.
STUDOMAT.BA