Studentska dešavanja: U susret prvoj konferenciji o eTrgovini u Bosni i Hercegovini

Organizator "eComm" Asocijacija za internet trgovinu u Bosni i Hercegovini najavljuje više od 250 učesnika koji će analizirati najnovije trendove u eCommerce industriji


GENERALNI VIZUAL V10PR

Prva konferencija o eTrgovini u BiH pod nazivom Let's do eCommerce bit će održana u hotelu „Hills“ Sarajevo 16. marta ove godine. Više od 250 ključnih igrača na eTržištu u BiH će se okupiti na jednom mjestu, ovom prilikom, da analiziraju najnovije industrijske trendove, te načine unapređenja ovog brzorastućeg sektora u BiH i regionu.

U ime organizatora konferencije “eComm” Asocijacije u Bosni i Hercegovini, Alma Ahmić, izvršna direktorica, istaknula je važnost ovog događaja:  

GLEDAJ STUDOMAT.TV

TVoj vodič kroz studentski život!

– Oduševljeni smo što smo domaćini prve eCommerce konferencije u Bosni i Hercegovini. Ovo je prilika da predstavnici privatnog  sektora u BiH i regionu dobiju uvid i nauče od stručnjaka kako uspjeti u industriji eTrgovine na našim prostorima. S druge strane, naš javni sektor može, iz prve ruke, saznati trenutne izazove sa kojima se ova industrija suočava u BiH i regionu, te na taj način usmjeriti buduća unapređenja zakonodavnog okvira i tako podržati razvoj privatnog sektora.

Konferencija obrađuje niz tema koje se odnose na digitalnu ekonomiju, od pretpostavki za razvoj eTrgovine kroz uvođenje eRačuna i eFiskalizacije, do analize prvog istraživanja eCommerce sektora iz perspektive krajnjih kupaca u Bosni i Hercegovini i poređenjem dobijenih rezultata sa aktuelnim stanjem u drugim državam jadranske regije. Također, biće prezentirani i uspješni primjeri implementacije eTrgovine u Bosni i Hercegovini vođeni poboljšanjima u isporuci kupljenih roba, te inovacijama usmjerenih ka unapređenju zadovoljstva kupaca, kao osnove za kontinuirani rast konverzacija u eTrgovinama.

– Ponosni smo partner “eComm“ Asocijacije od samog početka kao i ove konferencije koja će biti centralno mjesto razmjene informacija o e-trgovini i digitalizaciji uz svjetle primjere iz BiH i regije kako se može uspješno postati dio e-tržišta. Cilj MarketMakers projekta je razvoj modernih radnih mjesta i zapošljavanje mladih ljudi te smo vrijednost ulaganja u e-trgovinu vidjeli kao priliku da naši mladi ljudi nađu interesantne i dobro plaćene poslove u ovom sektoru. kazala je voditeljica investicija MarketMakers projekta, Dinka Majanović

Konferencija je podržana od Švicarske vlade kroz projekt MarketMakers kao generalnog partnera, te kroz projekat Otvoreni regionalni fond za Jugoistočnu Evropu za vanjsku trgovinu (ORF FT) koji provodi Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH uz sufinansiranje Europske komisije i Saveznog ministarstva za ekonomsku saradnju i razvoj Njemačke, te NLB Banka i Swiss EP – Swiss Entrepreneurship Program kao organizacione partnere,  zlatne partnere poput kompanije Mastercard i Ministarstva privrede Kantona Sarajevo, te srebrne partnere poput OLX BiH, Korpa, VISA i BH Telecoma i bronzane partnere, uključujući JP BH Poštu, CloudCart, Datalab, GS1 Bosne i Hercegovine i Sport Vision.

Za više informacija posjetite link.