Studentica Kristina pokrenula svoj mali kreativni biznis: Vlasnica je brenda “Bag with a tag”

Pored toga što su ekološki prihvatljivije, platnene torbe su super modni dodatak.
Platnene torbe sve više viđamo po ulicama! Prije su nam koristile kako pri kupovini ne bi kupovali dodatno plastične vrećice, a brojni brendovi, ali brojni kreativci su se bacili na posao i učinili platnenu torbu pravim cool modnim dodatkom.
One više nisu tu samo radi ekološkog razmišljanja, već ih stvarno nosimo jer nam super idu uz modne kombinacije. Taj ležeran, minimalistički i nude trend hara mrežama, a platnene torbe savršeno idu uz njega.
U nastavku pogledajte jedan super brend, čije platnene torbe pravi kreativka Kristina. Ova studentica ima odličan dizajn i ovo su “Bag with a tag”.
Ekipa portala Silueta.net pitala je Kristinu da kaže nešto više o svom brendu, a mi vam ovaj intervju prenosimo u cjelosti.
Kristina Bošnjak ima 22 godine i studentica je treće godine Učiteljskog fakulteta u Zagrebu, a inače je odrasla u Rovinju.
– Volim to što studiram i volim svoj poziv, ali isto tako volim izazove i postavljati sebi ciljeve kroz koje se gradim i radim na sebi, kaže Kristina.
Ideju za pokretanje kreativnog biznisa dobila je sasvim slučajno, tako što nije mogla pronaći trobu koja bi se njoj svidjela.
– Oduvijek sam osjećala u sebi potrebu za stvaranjem, užasno se volim kreativno izražavat, veliki sam sanjar i disciplinirani perfekcionist pa kad se to sve zajedno spoji stvori se neka želja za vođenjem i pokretanjem nečeg svojeg. Osim svog unutarnjeg poriva, drugi ljudi me također inspiriraju. Iako sam duboko u sebi znala da nešto želim, nikad nisam bila potpuno sigurna što bi to bilo. Početkom prošle akademske godine sam željela sebi kupiti platnenu torbu za fakultet, no nikako nisam mogla pronaći natpis koji bi se meni svidio. Razmišljala sam zašto ja sebi ne bi napravila platnenu torbu s nekim svojim minimalističkim natpisom jer sam to tražila, a nisam uspjela naći. Odjednom mi je kroz glavu prošlo tisuću ideja i već sam u 5 minuta imala zapisan naziv svog „malog branda“.
Kristina je ispričala i kako je njen brend dobio ime.
– Naziv je došao spontano kao i sama ideja branda kako sam već navela. Zapravo je cijela ideja branda da osim što želim ljudima pružiti platnene torbe kojih nema na našem tržištu te one koje su dovoljno dobrog i čvrstog materijala, ta da oni svojim nošenjem torbe šire poruke koje bi polako mijenjale njihovu okolinu. Možda zvuči malo patetično i banalno da jedna torba može nešto promijeniti, no ja sam se našla u nekoliko situacija kada sam hodala ulicom i ugledala neki natpis na zidu zgrade i to je jednostavno bila poruka koju sam taj dan trebala pročitati, ili mi je makar malo ostala u glavi i porazmislila sam o njoj.
Često se nađemo u situaciji da nekome nešto želimo reći s najboljom namjerom, no ta osoba to može shvatiti kao uvredu, kritiku ili joj jednostavno kroz jednog uho uđe, a kroz drugo izađe.
Mnogo ljudi se zapravo muče s tim i jednostavno samo žele drugoj osobi dati do znanja što je dobro. Upravo se širenjem određene poruke može lakše doći do drugih, jer kada netko nešto samostalno pročita pa onda i spozna, ima puno veću vrijednost i utjecaj.
STUDOMAT.BA