“Nakon nepunih 30 minuta zvao ga je nepoznati broj tražeći da ukloni navedenu sliku.”

Zagrebački su studenti u jednoj od menzi pronašli žohare u svojoj hrani. Nakon što su objavili fotografije, zaprimili su poziv da uklone objavu. Iz Studentskog centra odgovorili su za Dnenik.hr da je direktor Mirko Bošnjak naložio hitni inspekcijski nadzor i zatražio očitovanje osoblja.

Više je žohara u razmaku od nekoliko sati pronađeno u tanjirima studenata koji su objedovali u brzoj menzi Studentskog doma Stjepan Radić u četvrtak.

Jedan od studenata koji je prisustvovao šokantnom otkriću u menzi rekao nam je da je njegov cimer, u čijem je tanjiru bila beštija, sve to fotografirao i objavio na društvenim mrežama. Ubrzo mu je stigao poziv.

– Nakon nepunih 30 minuta zvao ga je nepoznati broj tražeći ga da ukloni navedenu sliku, objasnio je.

zohar u hrani

Taj glas, koji se nije predstavio, nakon što je naložio da se objava makne – izvinio se, ponudio mu povrat novca i besplatnu večeru s opaskom da se takve stvari prijavljuju na licu mjesta, a ne objavljuju po društvenim mrežama.

– Želio bih istaknuti da su studenti ogorčeni situacijom s prehranom u SD-u Stjepan Radić, koji je najveći dom u Hrvatskoj. Želio bih bolje uvjete za svoje kolege i sebe jer drugog izbora nemamo, rekao nam je student.

– Htio bih prije svega istaknuti da ne krivim tete i da tete u menzi imaju moju punu podršku, kao i podršku mojih kolega, dodao je.

Bošnjak naložio hitni inspekcijski nadzor

Iz ureda direktora odgovorili su za Dnenvik.hr da je direktor Mirko Bošnjak naložio hitni inspekcijski nadzor te zatražio očitovanje osoblja.

– Osoblju restorana nije prijavljen ovaj događaj te su o predmetnome saznali iz objava na društvenim mrežama, usprkos molbama i vidljivo postavljenim obavijestima o načinu podnošenja prigovora odgovornoj osobi u kuhinji na liniji samoposluživanja u svezi kvalitete hrane, naglasili su u odgovoru.

– Detaljnim pregledom praćenja tijeka pripreme hrane pregledane su sve namirnice koje se koriste u pripremi pizze u skladištu i termičkom bloku te nisu uočene nesukladnosti u pogledu senzorskih svojstava. Pregledani su svi strojevi za pripremu tijesta, peć za pizzu, hladnjaci za čuvanje namirnica, hladnjaci i tople kupke na liniji za podjelu hrane i nisu uočene nesukladnosti u temperaturnom režimu čuvanja namirnica. 

U sklopu redovne dezinsekcije prema Planu provedbe mjera DDD-a, (a zbog primijećene pojave štetnika) kompletni prostor pizzerije s pripadajućim prostorijama podvrgnut je dezinsekciji u prošlom tjednu (srijeda) i ponovljenoj akciji dezinsekcije (ponedjeljak) kako bi se uspješno suzbile sve razvojne generacije štetnika.

Postoji opravdana sumnja kako je pronalazak štetnika u hrani izravno povezan s provedbom DDD mjera i njihovim suzbijanjem. Provedene su dodatne mjere čišćenja i dezinfekcije prostorija pizzerije i linije samoposluživanja, svi zaposlenici pozvani su na dodatni oprez te će se ponoviti mjere dezinsekcije kuhinje i linije samoposluživanja danas, 1. prosinca 2023. godine metodom geliranja i prskanja, dodali su.

Napisali su i da je osoblje restorana to koje je kontaktiralo studente te se ispričalo zbog propusta. Refundiran im je novac.

– Ovom prilikom želimo se ispričati studentima na propustu koji se dogodio te pozvati ih na suradnju kako bismo što brže i efikasnije riješili sve izazove s kojima se susrećemo. Molimo studente ako nisu zadovoljni kvalitetom usluge studentskog obroka ili uslugom studentskog restorana SC-a Zagreb da se odmah jave odgovornoj osobi restorana te pošalju e-mail na adresu: prehrana@sczg.hr.

Važno je da sačuvaju račun konzumacije kako bismo znali točnu lokaciju i vrijeme konzumacije, specifikaciju artikla na računu te imali potvrdu o posjedovanju studentske iskaznice. Prigovor studenta odmah na licu mjesta olakšava nam cijeli proces, vjerodostojan je i isti nitko ne može dovesti u pitanje, priopćili su za kraj.