Student objavio fotografiju: Pronađen žohar u hrani u studentskoj menzi
“Nakon nepunih 30 minuta zvao ga je nepoznati broj tražeći da ukloni navedenu sliku.”
Zagrebački su studenti u jednoj od menzi pronašli žohare u svojoj hrani. Nakon što su objavili fotografije, zaprimili su poziv da uklone objavu. Iz Studentskog centra odgovorili su za Dnenik.hr da je direktor Mirko Bošnjak naložio hitni inspekcijski nadzor i zatražio očitovanje osoblja.
Više je žohara u razmaku od nekoliko sati pronađeno u tanjirima studenata koji su objedovali u brzoj menzi Studentskog doma Stjepan Radić u četvrtak.
Jedan od studenata koji je prisustvovao šokantnom otkriću u menzi rekao nam je da je njegov cimer, u čijem je tanjiru bila beštija, sve to fotografirao i objavio na društvenim mrežama. Ubrzo mu je stigao poziv.
– Nakon nepunih 30 minuta zvao ga je nepoznati broj tražeći ga da ukloni navedenu sliku, objasnio je.
Taj glas, koji se nije predstavio, nakon što je naložio da se objava makne – izvinio se, ponudio mu povrat novca i besplatnu večeru s opaskom da se takve stvari prijavljuju na licu mjesta, a ne objavljuju po društvenim mrežama.
– Želio bih istaknuti da su studenti ogorčeni situacijom s prehranom u SD-u Stjepan Radić, koji je najveći dom u Hrvatskoj. Želio bih bolje uvjete za svoje kolege i sebe jer drugog izbora nemamo, rekao nam je student.
– Htio bih prije svega istaknuti da ne krivim tete i da tete u menzi imaju moju punu podršku, kao i podršku mojih kolega, dodao je.
Bošnjak naložio hitni inspekcijski nadzor
Iz ureda direktora odgovorili su za Dnenvik.hr da je direktor Mirko Bošnjak naložio hitni inspekcijski nadzor te zatražio očitovanje osoblja.
– Osoblju restorana nije prijavljen ovaj događaj te su o predmetnome saznali iz objava na društvenim mrežama, usprkos molbama i vidljivo postavljenim obavijestima o načinu podnošenja prigovora odgovornoj osobi u kuhinji na liniji samoposluživanja u svezi kvalitete hrane, naglasili su u odgovoru.
– Detaljnim pregledom praćenja tijeka pripreme hrane pregledane su sve namirnice koje se koriste u pripremi pizze u skladištu i termičkom bloku te nisu uočene nesukladnosti u pogledu senzorskih svojstava. Pregledani su svi strojevi za pripremu tijesta, peć za pizzu, hladnjaci za čuvanje namirnica, hladnjaci i tople kupke na liniji za podjelu hrane i nisu uočene nesukladnosti u temperaturnom režimu čuvanja namirnica.
U sklopu redovne dezinsekcije prema Planu provedbe mjera DDD-a, (a zbog primijećene pojave štetnika) kompletni prostor pizzerije s pripadajućim prostorijama podvrgnut je dezinsekciji u prošlom tjednu (srijeda) i ponovljenoj akciji dezinsekcije (ponedjeljak) kako bi se uspješno suzbile sve razvojne generacije štetnika.
Postoji opravdana sumnja kako je pronalazak štetnika u hrani izravno povezan s provedbom DDD mjera i njihovim suzbijanjem. Provedene su dodatne mjere čišćenja i dezinfekcije prostorija pizzerije i linije samoposluživanja, svi zaposlenici pozvani su na dodatni oprez te će se ponoviti mjere dezinsekcije kuhinje i linije samoposluživanja danas, 1. prosinca 2023. godine metodom geliranja i prskanja, dodali su.
Napisali su i da je osoblje restorana to koje je kontaktiralo studente te se ispričalo zbog propusta. Refundiran im je novac.
– Ovom prilikom želimo se ispričati studentima na propustu koji se dogodio te pozvati ih na suradnju kako bismo što brže i efikasnije riješili sve izazove s kojima se susrećemo. Molimo studente ako nisu zadovoljni kvalitetom usluge studentskog obroka ili uslugom studentskog restorana SC-a Zagreb da se odmah jave odgovornoj osobi restorana te pošalju e-mail na adresu: prehrana@sczg.hr.
Važno je da sačuvaju račun konzumacije kako bismo znali točnu lokaciju i vrijeme konzumacije, specifikaciju artikla na računu te imali potvrdu o posjedovanju studentske iskaznice. Prigovor studenta odmah na licu mjesta olakšava nam cijeli proces, vjerodostojan je i isti nitko ne može dovesti u pitanje, priopćili su za kraj.
STUDOMAT.BA