Sedam trikova koji će vam pomoći da mršate i tokom noći

Tokom noći vaše tijelo sagorijeva između 300 i 400 kalorija. To je gotovo jednaka količini energije koju potrošite tokom sat vremena. Stručnjaci tvrde da kvalitetan san može pridonijeti mršanju, baš kao i fizičke vježbe.


Hladniji prostor

Stručnjaci preporučuju da držite temperaturu u spavaćoj sobi noću na oko 18°C kako biste ubrzali metabolizam. Studije su pokazale da hladnije okruženje aktivira masne stanice koje su odgovorne za termoregulaciju. Kad spavate u hladnoj sobi ili spavate goli, vaše tijelo počinje sagorijevati više kalorija za održavanje topline, prenosi ezadar.rtl.hr.

Sok od grožđa

Sok od grožđa pomaže u sagorijevanju kalorija zahvaljujući posebnoj tvari koja se zove resveratrol. Ova molekula povećava stvaranje energije u stanicama. Konzumirajte sok bez dodatnog šećera.

Isto vrijeme za buđenje i odlazak na spavanje

Neredovit raspored spavanja povezan je s debljanjem, pokazuju istraživanja. Normalno nam hormon melatonin javlja kada je vrijeme za spavanje. Također pomaže kod aktiviranja masnih stanica i sagorijevanja kalorija. Ako je vaš režim nedosljedan, uskraćujete sebi kvalitetan san. Kao rezultat, ujutro ćete se možda osjećati umorno i žudjeti za visokokaloričnim zalogajima kako biste pojačali energiju. Ako to želite izbjeći, idite u krevet i budite se u isto vrijeme svaki dan.

Bez digitalnih uređaja prije spavanja

Nestabilna rutina nije jedina stvar koja ometa proizvodnju melatonina. Prekomjerno svjetlo koje stvaraju digitalni uređaji, još je jedan razlog zbog kojeg možemo imati probleme sa spavanjem. Dokazano je da plava svjetlost s naših pametnih telefona usporava proizvodnju melatonina. Stoga vam treba više vremena da utonete u stan, donosi RTL.hr.

Dva sata prije spavanja pokušajte izbjeći ekrane. Zamijenite tablet s knjigom i uskoro ćete osjetiti kako tonete u san.

Proteinski obrok

Nema ništa loše u obroku prije spavanja, ako je kvalitetan. Uzmite hranu koja je bogata bjelančevinama poput grčkog jogurta ili puretine. Ubrzat će vam se metabolizam i pomoći kod izgradnje mišića.

Vježbanje s otporom

Vježbanje je najbolji način da se oslobodite stresa i ubrzate metabolizam prije odlaska na spavanje. I kardio i aerobni treninzi pokazali su se efikasnima, no vježbanje s otporom vam može pomoći u sagorijevanju masnoća.

Plivanje ili dizanje utega mogu biti dobro rješenje. Ne iscrpljuju previše, ali istovremeno potiču sagorijevanje kalorija koje će trajati i nakon što zaspite.

Biljni čaj

Određene vrste čaja mogu vam pomoći da i noću gubite kilograme. Prirodni biljni čajevi zapravo mogu poboljšati vaše zdravlje na različite načine. Cimet pomaže kod upala i sprječava nadutost. Menta smanjuje apetit i pomaže vam da izbjegnete grickalice, dok kamilica poboljšava probavu i opušta živce.

(STUDOMAT.ba)


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!

STUDOMAT
STUDOMAT je najveća internet zajednica studenata i mladih u regionu osnovana 2012. godine, namijenjena studentima i mladima u potrazi za informacijama o studiju i dodatnoj edukaciji, stipendijama, studentskim poslovima, smještaju i ostalim temama koje su interesantne studentima i mladima.
X