Sedam stvari koje biste trebali ukloniti s LinkedIn profila

LinkedIn profil može biti vaša ulaznica za bolje poslovne ponude, ali ako su vam na profilu izlistane krive informacije, samo ćete si dodatno otežati situaciju.
Nema smisla da vam stvari kao što je loša i neprofesionalna fotografija ili klišeji otežaju pronalazak željenog posla. Vrijeme je da metaforički obrišete prašinu sa svojeg LinkedIn profila.
Donosimo popis od sedam stvari koje vam otežavaju potragu za poslom:
Status – nezaposlen/a
Nemojte iskoristiti uvodni status kako biste napisali da ste nezaposleni, čak i ako je riječ o suptilnijoj verziji poput ‘u potrazi za dobrom poslovnom prilikom’. Status je prilika da se opišete u ključnim riječima. Teško da će poslodavci pretraživati LinkedIn po ključnoj riječi ‘nezaposlen’.
Loša fotografija
Poslodavci u prosjeku provedu šest sekundi čitajući biografiju. Čudna, loša ili neprofesionalna fotografija odvlači pažnju.
Sažetak u trećem licu
Sažetak (Summary) je izvrsna prilika da se prikažete kao brend. Zašto potratiti riječi na plastične, rigidne rečenice u trećem licu?
Neaktivnost
Aktivan profil jedan je od najboljih pokazatelja da ste perspektivan budući zaposlenik. Čak i ako nemate vremena da pišete blog postove ili članke, uvijek možete barem komentirati.
Klišeji
Najčešće korištene riječi na LinkedInu su: motiviran, strastven i kreativan. To su u suštini prazne floskule koje ne govore ništa o vama, stoga biste ih trebali izbjegavati.
Zastarjele informacije
LinkedIn nije kao biografija. Ako ne tražite posao, poprilično je nebitno što niste ažurirali životopis. Međutim, LinkedIn ima pristup prema kojem su svi potencijalni tražitelji posla, bez obzira na to jesu li zaposleni ili ne, traže li posao ili ne. Profili na LinkedInu su uvijek otvoreni za poslovne ponude, stoga je bitno da ih ažurirate u slučaju promjena u profesionalnom životu.
Laži i pretjerivanja
Jednostavno – nemojte. U današnjem svijetu se sve informacije o vama mogu provjeriti u dva klika mišem.
(AKTA)
STUDOMAT.BA