Saznaj koji su benefiti kada šest minuta dnevno ne radiš apsolutno ništa

Za ovu vrstu improvizovane pauze, trebamo izdvojiti samo šest minuta dnevno!


young student caucasian woman showing timeout gesture

Mnogobrojne obaveze i aktivnosti na faksu i u kući, kućanski poslovi, porodica, prijatelji, nabavka namirnica, trening, kućni ljubimci okupiraju naše vrijeme i pažnju i dovedemo se u situaciju, da ne stignemo tokom dana ni predahnuti.

Ekspertica za upravljanje vremenom Laura Vanderkam, nedavno je napisala popularnu priču o tome kako se osjećati smireno uprkos gužvi, stresu i brzini života. Ona smatra da je potrebno napraviti tri kratke pauze svakog dana – fizičku, duhovnu i socijalnu, prenosi ultra.ba.

GLEDAJ STUDOMAT.TV

TVoj vodič kroz studentski život!

Međutim, postoji i jedna vrsta pauze, koja nema nikakvu posebnu svrhu ni naziv, a to je improvizovana pauza tokom dana, koja nam omogućava da se rasteretimo svih pritisaka koje doživljavamo i tada izvršavamo onu ​​vrstu mentalne obrade ili restarta, koja prirodnije dolazi do mozga ljudi. Za ovu vrstu improvizovane pauze, trebamo izdvojiti samo šest minuta dnevno!

To može biti gledanje u jednu tačku, ili zatvoriti oči i meditirati šest minuta ili gledati kroz prozor šest minuta ili negdje u daljinu. Dakle odmakni se od svog radnog stola ili kućanskih poslova ili obaveza oko djece i nađi neko opušteno mirno okruženje da se izoluješ od buke, gužve i ljudi, te da se šest minuta samo opustiš, ne moraš raditi apsolutno ništa!

Resetuj svoj mozak i tijelo šest minuta dnevno, bićeš mnogo smirenija i produktivnija osoba.