Puno je teže naći novi posao, nego zadržati postojeći. Uz malo truda i promišljenih postupaka možete sebe dovesti u situaciju da vas nadređeni ne želi mijenjati ni po koju cijenu. On će smatrati da ste vi jedan od boljih radnika, te ćete postati nezamjenjivi.
Donosimo vam 5 savjeta da to postanete:
Budite pouzdani, povjerljivi i čuvajte poslovnu tajnu
Kada nadređeni želi uposliti novog radnika jedno od pitanja koje mu se nameće jeste: koliko je ta osoba pouzdana? Često će neprimjetno testirati te vaše osobine, pa se pripazite.
Prihvatajte i teške zadatke
Najteže zadatke će prihvatiti najsposobniji ili oni koji žele ostaviti dobar dojam, a to vam je cilj, zar ne? Nastojte stvoriti osjećaj kod nadređenog da posao nebi išao tako dobro, da nemaju vas u timu, tako postajte nazamjenjivi.
Imajte svoju “caku” za rješavanje problema
Za neke zadatke nekome treba duže vremena, a nekome kraće, većina ljudi radi posao na neki svoj način, a vi osmislite svoj način, koji nije svojstven drugima, a koji je efikasan.
Neka vas klijenti i saradnici vole
Puno je teže otpustiti osobu koju vole druge osobe , a od kojih direktno ili indirektno ovisi poslovni uspjeh. Nastojte pomoći svakoj osobi s kojom se sretnete u poslovnom okruženju, te ostaviti dobar dojam. Pomažući drugima, pomažete i sebi da stvorite nove veze, i zadržite posao.
Budite pozitivni i u najtežim trenucima
U slučajevima kada „brod tone“, kasne uplate, nailazi finansijska kriza, okolnosti se mijenjaju a i ljudi postaju negativniji, malo je onih koji će zadržati entuzijazam, ali vi se trudite da budete baš takvi. Vjerujte, kada prođu teški trenutci, nadređeni će vam biti zahvalan zato što ste ostali pribrani i sposobni i u najtežim trenutcima.
(Albina Kriještorac / STUDOMAT.ba)
STUDOMAT.BA