Sposobnost i motivacija kandidata ne ovise o njihovim godinama. Hoće li zaposliti starijeg iskusnog zaposlenika ili mladu osobu koja tek treba početi graditi svoje radno iskustvo, ovisi o specifičnim potrebama poslodavca.

Međutim, ukoliko se odluče za mlađeg kandidata, iza toga treba da stoje čvrsti argumenti, a ne datum rođenja.

1) Dotok svježine i novih ideja u kompaniju

Mladi obično donose nove i drugačije perspektive. Ako su dobili priliku za svoj prvi posao, svakako će biti puni entuzijazma i motivacije. Njihova slika svijeta i nove ideje mogu proširiti mogućnosti i stvoriti bolje vizije.  A jednom kad imate viziju, imate moć da promijenite stvari u tom smjeru.

2) Dobro se snalaze u tehnološkim dostignućima

Potpuno neovisno o radnom iskustvu, mladi unose tehnološke novine i s lakoćom se nose s brzim promjenama tehnologije. Kako poslovni svijet uglavnom želi učiniti više sa što manje alata, bolje razumijevanje tehnologije ključ je napretka.

3) Jasno razumiju nove marketinške metode i komunikaciju

Mladi pomažu kompanijama da usvoje nove načine komuniciranja, marketinga i organiziranja. Lakše i češće komuniciraju putem weba i društvenih mreža na koje se danas premješta većina poslovne komunikacije. S lakoćom prate trendove, a istovremeno iz perspektive kupca mogu reći kakav pristup ‘pali’ na njihovoj generaciji i što je to što ih privlači određenom proizvodu.

4) Svijet ostaje na mladima, kompanija također

Kada  u firmi nema mladih ljudi koji će jednog dana podnijeti teret vodstva, ona propada. Ulaganje u mlade zaposlenike nije bacanje novca, posebno ako razvijate njihove meke vještine i dugoročno ih pripremate za voditeljske pozicije.

5) Odlični su timski radnici i lako se prilagođavaju novom radnom mjestu

Većina mladih ne pati na vlastiti ured već žele raditi u timu. Navikli su se na grupni rad u školskim projektima, svjesni su važnosti networkinga zbog Facebooka, blogova i YouTube-a, a rad u timu znači veće šanse za uspjeh kod poslovnih klijenata. Također, ako im je to prvi posao, nemaju “prtljagu” loših iskustava s prijašnjih poslova i lakše se prilagođavaju pravilima kompanije.

(Biznis info)