Pet načina kako izbjeći zijevanje u neugodnim situacijama

 Pet načina kako izbjeći zijevanje u neugodnim situacijama

Tokom važnog razgovora ili na predavanju iznenada počnete zijevati i onda shvatite da se ne možete kontrolisati. U međuvremenu, osoba s kojom razgovarate može pomisliti da vam je dosadno i da ste nezainteresovani, čak i ako to nije istina. Zašto zijevamo i kako se protiv toga možemo boriti?

3. Izađite vani.

Provođenje dugog perioda vremena na istom mjestu, poput radnog stola, zamorno je za vaš um. Zbog toga se možete osjećati pospano što bi moglo izazvati zijevanje. Kratkotrajna promjena okoline može poremetiti dosadu. Izađite vani na nekoliko minuta kako biste potaknuli svoje tijelo svježim zrakom.

4. Popijte čašu vode.

Kad je vaše tijelo dehidrirano, možda ćete se početi osjećati iscrpljenije nego što zapravo jeste. Popijte veliku čašu vode kako biste vratili ravnotežu tekućina u tijelu i borili se protiv želje za zijevanjem.

5. Vježbajte.

Ako se osjećate neugodno usred neprekidnog zijevanja, vaše tijelo možda nagovještava da biste se trebali kretati. Kratko prošetajte po čašu vode ili se malo istegnite na svom radnom mjestu ako ne možete ustati i prošetati. Također pripazite na svoje svakodnevne navike jer vam one mogu iscrpiti energiju.

NASTAVITE ČITATI OVAJ ČLANAK

« PRETHODNA STRANICA

Ajla B.

Ajla B.

Studentica sam Pravnog fakulteta Univerziteta u Sarajevu. Svestrana osoba, a pored prava posebice se interesujem za književnost. Pišem, a moji radovi su nagrađivani, te objavljeni u nekoliko zbornika i časopisa. Zaljubljenik sam u svaki vid umjetnosti, a lično smatram da je "umjetnost - sve što nas okružuje".

Možda te i ovo zanima?