Pet načina kako izbjeći zijevanje u neugodnim situacijama

 Pet načina kako izbjeći zijevanje u neugodnim situacijama

Tokom važnog razgovora ili na predavanju iznenada počnete zijevati i onda shvatite da se ne možete kontrolisati. U međuvremenu, osoba s kojom razgovarate može pomisliti da vam je dosadno i da ste nezainteresovani, čak i ako to nije istina. Zašto zijevamo i kako se protiv toga možemo boriti?

1. Udahnite kroz nos

Prema eksperimentu objavljenom u časopisu Evolutionary Psychology, udisanje i izdisanje zraka kroz nos mogu ukloniti napad zaraznog zijevanja. Gotovo polovica dobrovoljaca kojima je rečeno da dišu na usta ili im uopće nisu dane upute zijevala je gledajući video zapis u kojem su likovi radili isto. No, niko od sudionika kojima je rečeno da dišu na nos nije zijevnuo gledajući isti video.

Naučnici su sugerisali da se želja za izražavanjem umora pojavljuje tek kad vam se mozak previše zagrije. A ako dišete na nos, pomoći će vam da ga ohladite.

2. Opustite se i pojedite nešto hladno.

U drugom dijelu istog eksperimenta o tome kako zaustaviti zijevanje, rezultati su imali izravniji pristup pitanju hlađenja mozga. Istraživači su učesnicima davali peškire u paketima koji su bili vrući, hladni ili sobne temperature. Samo 9% ljudi koji su imali hladne vreće u rukama zijevalo je, u usporedbi s 41% iz druge grupe.
Provjerite temperaturu u sobi ili pojedite nešto hladno, poput sladoleda, ako se želite ohladiti. Ali nemojte pretjerivati.

NASTAVITE ČITATI OVAJ ČLANAK

« PRETHODNA STRANICA

NAREDNA STRANICA »

Ajla B.

Ajla B.

Studentica sam Pravnog fakulteta Univerziteta u Sarajevu. Svestrana osoba, a pored prava posebice se interesujem za književnost. Pišem, a moji radovi su nagrađivani, te objavljeni u nekoliko zbornika i časopisa. Zaljubljenik sam u svaki vid umjetnosti, a lično smatram da je "umjetnost - sve što nas okružuje".

Možda te i ovo zanima?