Ožujsko Business Case Challenge 2024 poziva na trinaesti natječaj u studiji slučaja
Žujina runda znanja – izazov kreativnosti i društvene odgovornosti za mlade i studente.
Ožujsko pivo poziva punoljetne mlade i studente i studentice svih fakulteta i sveučilišta u BiH da se prijave na prestižno natjecanje Ožujsko Business Case Challenge 2024. Ovo natjecanje, koje se održava jedanaesti put, pruža jedinstvenu priliku mladima i studentima da pokažu svoje znanje, kreativnost i timski rad kroz razradu poslovnih studija slučaja. Pobjednici mogu osvojiti atraktivne nagrade i steći nesvakidašnje iskustvo.
Od društvene odgovornosti do inovativnih pristupa
Takmičari i takmičarke moći će birati između četiri izazova, koji se odnose na različite aspekte marketinga, društvene odgovornosti i inovacija: društveno odgovorna Žuja i regionalni pristup podrazumijeva kampanju koja će promovirati Ožujsko pivo u lokalnim zajednicama, s naglaskom na inovativne aktivnosti koje čine Žuju pozitivnim primjerom. Društveno odgovorna kampanja „Budi hrabar, budi zdrav“ je na nedavnom održanom devetom po redu festivalu kreativne komunikacije „No limit“ osvojila zlato u kategoriji „No limit Adriatic“ što predstavlja svojevrsnu potvrdu rada u ovom području.
Druga tema odnosi se na promidžbene aktivnosti na prodajnom mjestu što uključuje BTL aktivnosti u prodajnim kanalima i online – s ciljem povećanja privlačnosti i efikasnosti promidžbenih aktivnosti. Treća tema odnosi se na inovativni pristup lansiranju novog brenda na tržištu, odnosno osmišljavanje promidžbene kampanje za jedan od novih proizvoda (premium pivo, izotonični napitak ili pivo s voćnim ukusom sa 0,0% alkohola), s posebnim fokusom na kreativnost u promociji. Posljednja tema je slobodna i otvara mogućnost osmišljavanja potpuno nove ideje u službi najbolje promidžbe Ožujskog piva.
Nagrade
Za najbolje timove pripremljene su bogate nagrade. Predviđeni iznos za prvoplasirane je 1.200 KM, drugoplasirani će dobiti 500 KM, dok nagrada za treće mjesto iznosi 300 KM.
Kako se prijaviti?
Takmičenje je otvoreno za punoljetne mlade i studente svih fakulteta i sveučilišta iz BiH, a timovi mogu imati dva ili tri člana. Prijave se vrše putem linka ili slanjem e-maila sa nazivom tima i članovima na adresu: pp.efmo@gmail.com. Rok za prijavu je 5.12.2024. godine.
„MOLSON COORS BUSINESS ACADEMY“, edukacijska prilika za sve prijavljene
Svi timovi koji se prijave do 5.12.2024. godine imat će priliku prisustvovati ekskluzivnom online događaju „MOLSON COORS BUSINESS ACADEMY“. Na ovom događaju, domaći i inozemni predavači govorit će o ključnim temama iz oblasti marketinga, a informacije će biti izuzetno korisne za izradu natjecateljskih radova.
Finalni radovi
Finalni radovi trebaju biti dostavljeni najkasnije do 13. 12. 2024. godine. Format finalnog prijedloga rješenja je u obliku prezentacije (pptx, canva ili slično), uz dodatne materijale kao što su promidžbeni materijali, ambalaže, aplikacije, VR/AR prikazi, hologrami i sl. koji se mogu prezentirati tokom održavanja finala.
Za više informacija, posjetite zvaničnu web stranicu takmičenja ili pratite Facebook stranicu. Detalji o pravilima natjecanja, temama i nagradama dostupni su i na stranici Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru. Finale se održava 18.12.2024. godine u Mostaru na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru.
Ne propustite priliku da se prijavite i postanete dio ovog uzbudljivog izazova! Ožujsko vas čeka – prijavite se i pokažite da možete da napravite razliku!
STUDOMAT.BA