fbpx

Osam jednostavnih navika za uspjeh koje možete početi primjenjivati odmah

Tradictionalno razmišljanje o uspjehu, i gledanje na njega kao na nešto što iziskuje mnogo truda, odricanja, motivacije i forsiranja nas samih da radimo čak i kada ne želimo ne samo da nije efikasno, već možda čak i štetno. Šta kada bismo vam rekli da možete postići vaše ciljeve sa malim, lakim navikama koje možete početi upražnjavati još sada?


Vrijeme za fokus

Šta mislite – ko je produktivniji? Neko ko radi 80 sati sedmično, ili 55? Ako vam je odgovor ovo prvo, onda će vas iznenaditi činjenica da istraživanja sa Stanforda su pokazala da produktivnost opada nakon 40 sati sedmičnog rada, a gotovo u cjelosti nestaje nakon 55.  Drugim riječima, manje je više. Da vam fokusirani rad postane navika, započnite s 25-minutnim Pomodoro sesijama najmanje jednom dnevno i odatle izgradite svoju naviku vremena odvojenog za intenzivan, fokusiran rad.

Prisutnost

Pokazalo se da ptzv. Prisutnost (eng. Mindfulness) kroz meditaciju povećava mentalnu dobrobit i  jača kreativnost . Ljudi imaju tendenciju da prekomplikuju ovu ideju i kontaju da ako im misli previše lutaju da rade nešta pogrešno ili da jednostavno ne znaju kako da budu prisutni – što nije istina. Meditacija je jednostavna praksa. Provedite najmanje pet minuta svjesni daha, šutnje ili vođene meditacije, pa čak iako vam misli počnu lutati jednostavno ih ponovno preusmjerite na dah.

Vođenje dnevnika

Zapisivanje stvari u dnevnik ne samo da nam pomaže da jasnije zamislimo svoj dan, već pojačava naše usmjerenje na vlastite emocije i omogućava vam da prepoznate obrasce razmišljanja i ponašanja. Pisanje dnevnika možete raditi na različite načine:  za dekonstrukciju uspjeha, razumijevanje vlastitih teških emocija ili razmišljanje o našim svakodnevnim iskustvima. U svakom slučaju, to je odličan alat za samootkrivanje i razmišljanje. Neka vam bude navika da svakodnevno pišete dnevnik najmanje pet minuta razmišljajući o svom danu, postavljajući pitanja(Kako se danas osjećam? Kao želim da se osjećam? Ko danas želim da budem?) ili istražujući emocije.


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!