Učenik ili student si? Evo zašto je dobro otvoriti račun u Intesa Sanpaolo Banci

Intesa Sanpaolo Banka od ove godine posebnu pažnju posvećuje mlađim generacijama koje imaju potrebu otvoriti  svoj prvi transakcijski račun.


IN paket indeks Intesa Sanpaolo Banka
Intesa Sanpaolo Banka od ove godine posebnu pažnju posvećuje mlađim generacijama koje imaju potrebu otvoriti svoj prvi transakcijski račun.

Mnogima je isti potreban za priliv sredstava kao što su džeparci, stipendije ili kako bi mogli primiti novac zarađen od svog prvog angažmana nakon obavljanja nekog posla. Pored računa ova banka nudi odličan proizvod In paket Indeks za sve koji imaju od 18 do 25 godina starosti. Naime ukoliko se odluče ugovoriti IN paket Indeks koji sadrži transakcijski račun, Visa debitnu karticu, mobilno bankarstvo m-Intesa, te A'vista štedni račun, isti će tokom navedenog perioda života moći koristi bez naknade tj. za 0 KM mjesečno.

Sa Visa karticom koja je sastavni dio ovog paketa, korisnici tj učenici i studenti mogu ostvariti niz benefita, kao što su podizanje novca bez troškova transakcije na bankomatima Intesa Sanpaolo Grupe u zemljama kao što je Italija, Slovenija, Hrvatska, Srbija, Mađarska, Slovačka, Moldavija, Egipat, Ukrajina, Albanija ili Rumunija. Također mogu koristiti uslugu Google Pay™ potpuno besplatno ili ostvariti popuste kod odabranih trgovaca. Uz m-Intesu mogu vršiti sva plaćanja i transfere, te iskoristiti mnogobrojne pogodnosti ove aplikacije bilo kada i bilo gdje. I za kraj u okviru svog paketa mogu štediti novac i na taj način skupiti novac za neko putovanje ili uređaj koji željno žele da priušte sebi.

Bitno za istaknuti da tokom aprila/travnja, Intesa Sanpaolo Banka nudi odličnu pogodnost kod otvaranja IN paketa Indeks. Osoba koja ugovori ovaj paket dobit će svoj kod za preporuku, te ukoliko preporuči svom prijatelju ili prijateljici ovaj paket, i ukoliko on ili ona dođu i otvore isti, oboje ostvaruju benefit od po 20 KM na svojim računima – dakle, onaj ko je preporučio i onaj ko je ugovorio paket. Napominjemo da ne postoje ograničenja kada su preporuke u pitanju – ko više preporuči više osvaja.