Tom prilikom, u saradnji sa Upravom kluba, istražili su i predstavili javnosti razloge pasivnosti (neučlanjenost, nedolasci na utakmice) velikog broja osoba koje se smatraju simpatizerima FK Velež; predložili načine promovisanja koji bi na najbolji način, uz pozitivne performanse Kluba i nove pravce djelovanja afirmirali i dodatno približili Klubu ciljnu skupinu; dizajnirali adekvatnu i efikasnu marketing strategiju kojom bi se povećao broj aktivnih članova koji bi se uključili u rad Kluba; kreirali kreativna rješenja direktnog i guerilla marketinga kako bi potaknuli partnere i sponzore koji mogu aktivno stimulirati dalji razvoj Veleža itd.
Pomenuta grupa studenata na održanom takmičenju je osvojila prvo mjesto, i na sebe privukla veliku pažnju i interes šire društvene zajednice. Tada su obećali da će voljenom klubu, i u znak zahvalnosti prema Upravi koja im je pružala maksimalnu podršku, posvetiti navijačku pjesmu, za koju se nadaju da će kod navijača i simpatizera FK Velež izazvati pozitivne reakcije. Kako kažu, to će biti njihov mali doprinos povratku Veleža u društvo najboljih, upravo tamo gdje i zaslužuju biti.
Obećanje su ispunili, i uz podršku studenata Ekonomskog fakulteta Univerziteta „Džemal Bijedić“ u Mostaru, Harisa Korića i Alme Mujale (koji su osmislili muziku i izveli pjesmu), istu upravo predstavljaju javnosti.
Aktivno ćemo pratiti realizaciju i ostalih studentskih ideja i marketing kampanja od strane naših poslovnih partnera i prijatelja, te radovati se svim pozitivnim pričama koje će uslijediti u narednom periodu poručuju sa Ekonomskog fakulteta Univerziteta „Džemal Bijedić“.
(STUDOMAT.ba)