promjena smjene

Rasprave o aktuelnim događanjima na Pravnom fakultetu Univerziteta u Sarajevu.
Post Reply
Nermyta
Posts: 262
Joined: 28 May 2009, 12:07

kako je sada prva smjena od L do Ž, a od A do K druga smjena  :@
interesuje me kako su prosle godine mijenjali smjene iz prve u drugu i obrnuto...
pisali molbu, koja im je bila odobrena, ali sta su pisali u molbu?  :S
cula sam da je najbolje naci neku osobu iz druge smjene koja hoce u tvoju smjenu, pa da se zamijene...
da li iko ko je prva smjena druge godine hoce da predje u drugu smjenu, da se mjenjamo? :)
Diesel
Posts: 627
Joined: 23 May 2009, 08:05

pa evo ja sam prva smjena druge godine zelim u drugu smjenu ali sam vanredna studentica pa ne znam mozemo li se zamijeniti..zelim samo ici na vjezbe  jer na predavanja ne mogu od posla..hajde pa pisi ako hoces da se zamijenimo...
Nermyta
Posts: 262
Joined: 28 May 2009, 12:07

ja hocu da se zamijenim... al mislim da se ti ne moras mijenjati, jer vanredni studenti mogu u koju hoce smjenu,
raspitat cu se jos, pa cu ti javiti... ugl. ja hocu u prvu smjenu :)
Diesel
Posts: 627
Joined: 23 May 2009, 08:05

eh ako bude to da mogu u koju smjenu JA hocu ima da pjevam borbene jer ce mi to taman i odgovarati skoro pa svaki put me stisnu kao sardinu u konzervi kad odem na studentsku sluzbu pa se ovako necu morati peglati :f035: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo: :woohoo:
Beca
Posts: 1
Joined: 04 Oct 2009, 16:34

Ja sam redovna, pa ukoliko se ne mozes mijenjati sa vanrednim, racunaj na mene. Meni bi svakako vise odgovarala 2 smijena, pa eto javi... :D
amina
Posts: 38
Joined: 02 Jun 2009, 21:48

prosle godine je moja prijateljica zamijenila smjenu.. nasla nekog iz prve smjene i zajedno otisle na studentsku :) bez ikakvog problema :D
elSaik
Posts: 480
Joined: 21 Feb 2009, 18:38

[quote="Diesel"]