Jesu li društvene mreže krive za depresiju kod mladih?

Teze koje više ne ulaze u takmičarski dio Debatologije.

Moderator: STUDOMAT

Post Reply
User avatar
STUDOMAT
Posts: 1045
Joined: Sat Jan 19, 2013 12:41 am
Contact:

Jesu li društvene mreže krive za depresiju kod mladih?

Post by STUDOMAT » Thu Jul 11, 2019 12:19 pm

Jesu li društvene mreže krive za depresiju kod mladih?

https://www.radiosarajevo.ba/metromahal ... lem/342805

ednaa
Posts: 268
Joined: Wed Nov 18, 2015 2:35 pm

Re: Jesu li društvene mreže krive za depresiju kod mladih?

Post by ednaa » Sun Jul 14, 2019 11:19 pm

Pozdrav.
Branim afirmacijski stav.
Argument 1:"Drustvene mreze trose energiju".
Potkrepa 1:
Zašto osjećate umor nakon spavanja i kako vam društvene mreže troše energiju?
Mnogi od nas bore se sa dnevnim količinama energije. Umjesto pravilne prehrane i treninga unosimo visoke doze kofeina i šećera.
Kako biste cijeli dan uspjeli održati visoke razine energije potrebno je napraviti neke promjene u životu. Zato vam donosimo 5 stvari koje trebate znati o radnjama koje vam troše energije te načine kako ju vratiti.
1. Alergije vam cijede snagu
Osobe s peludnom alergijom često se osjećaju tromo i umorno.
Provodite toliko vremena pokušavajući disati da nemate energije za ništa drugo, kaže Neeta Ogden, alergičarka iz New Yorka.
Zbog zaštopanih sinusa i nemogućnosti disanja oboljeli od alergija vrlo teško spavaju te se bude umorni. Nedostatak sna čini nas umornima i slabima cijeli naredni dan. Trebali biste se savjetovati s liječnikom da vam prepiše sprejevi i lijekove koji će pomoći očistiti sinusne kanale kako biste mogli uživati u spavanju, a drugi dan biti dovoljno odmorni.
2. Osjećate se umorno i nakon cijele noći sna
Brojni ljudi boluju od apneje, poremećaja koji uzrokuje plitko disanje ili prekide disanja za vrijeme spavanja. Ako ste među njima možete imati osjećaj da ste u "magli" kada se probudite unatoč tome što ste spavali 7-8 sati. Popričajte s liječnikom opće prakse kako bi vam preporučio preglede koji bi mogli ukazati na apneju. Oni koji boluju od slabijeg oblika poremećaja mogu se liječiti promjena života, odnosno gubitkom kilograma ili izbjegavanjem alkohola prije spavanja. Teži slučajevi se ipak liječe stalnim pozitivnim tlakom dišnih putova (CPAP) koji osigurava neprekidan protok zraka kako bi se otvorili dišni putevi.
3. Unosite li dovoljno vitamina D
Istraživanja pokazuju kako upravo ovaj vitamin pomaže kod održavanja tjelesne energije. Vitamin D pomaže u reguliranju metabolizma i izlučivanja inzulina,a oba utječu na razine energije u tijelu. Ako se osjećate slabo i umorno, pogotovo zimi, savjetujte se s liječnikom da to nije zbog nedostatka vitamina. Unosom ribe, jaja i mlijeka možete povećati vitamine, a postoje i brojni dodatci koje vam liječnik može preporučiti.
4. Korištenje društvenih mreža troši energiju
Postoje dva razloga zbog kojih stalno korištenje društvenih mreža može cijediti vašu energiju.
Kada gledate uređene slike na Facebooku, osjećate se loše jer vaš život nije toliko savršen. Također, postoje brojne tužne vijesti i objave koje vas čine negativnima i žalosnima, kaže dr. sc. Brian Primack, ravnatelj Centra za istraživanje medija, tehnologije i zdravlja na Sveučilištu u Pittsburghu
Raspoloženje je vrlo usko povezano sa zalihama svakodnevne energije. Osjećate li se loše nećete biti u stanju obavljati sve obaveze spremno i koncentrirano. Koristite društvene mreže za razgovor s pravim prijateljima ili za povezivanje sa onim starim. To daje dodatnu snagu.
Izvor:(http://ordinacija.vecernji.hr/zdravlje/ ... -energiju/)

Post Reply

Return to “Prethodne teze”