Elma Turković za STUDOMAT: Spoj nečega što volite i što je moguće unovčiti je idalan koncept za pokretanje vlastitog biznisa
Elma je otkrila kako je put kojim ide malo drugačiji od puta njezinih vršnjaka, te sa ponosom posmatra svoj ostvareni san. Nikada nije pomišljala na odlazak iz Bosne i Hercegovine jer, kaže, tu je njen dom i mjesto gdje je slobodna i sretna.
Rubrika “Moja kriiila” donosi pozitivne priče iz Bosne i Hercegovine. Širimo pozitivnu energiju i predstavljamo uspješne mlade ljude koji kroz svoje priče govore o tome šta njima tokom studiranja i karijere “daje kriiila” i pomaže im u njihovom “pilotiranju” kroz životne avanture.
Elma Turković nekadašnja je studentica Fakulteta političkih nauka u Sarajevu. Ističe kako joj je to poseban dio života, kako zbog znanja koje je stekla, tako i zbog prijateljstava koja još uvijek traju. Zaljubljenik je u svijet ljepote, fotografije i mode.
Kaže kako je ljubav prema ljepoti i njezi bila za nijansu veća od ljubavi prema novinarstvu. Samim tim, fokusirala se na posao, te je svoje studentske dane zamijenila osnivanjem privatnog biznisa. U razgovoru za STUDOMAT, otkrila je kako je ljubav prema uljepšavanju i mogućnosti usrećivanja drugih naslijedila od majke, koja joj je, ujedno, i najveća podrška. Ono što je zanimljivo jeste, što osim njihovog majka-kćerka odnosa, postižu i to da su radne kolegice.
Elma je otkrila kako je put kojim ide malo drugačiji od puta njezinih vršnjaka, te sa ponosom posmatra svoj ostvareni san. Nikada nije pomišljala na odlazak iz Bosne i Hercegovine jer, kaže, tu je njen dom i mjesto gdje je slobodna i sretna.
Atelje ljepote ”LILABEBICA” je frizersko-kozmetički salon u kojem Elma provodi veliki dio svog života, a to je ujedno i ostvarenje svih njezinih snova. Klijenticama koje odluče da je posjete nude frizerske usluge, manikir, medicinski pedikir, kao jednu od najtraženijih usluga i šminkanje. Osim toga, u tom ”malom raju” možete dobiti mnoštvo savjeta koji su u vezi sa zdravljem i ljepotom.
Vodiš privatni biznis. Koji je najveći izazov sa kojim si se susrela u periodu osnivanja salona?
Moj izazov je zapravo bio odlučiti se između dva zanimanja odnosno odlučiti šta je ono što bi me najviše ispunjavalo da bude moj konačni izbor. Naravno nakon donošenja odluke uvijek postoji pitanje da li je ispravno, ali ovom odlukom sam obuhvatila da radim jedan izuzetno human posao, jer osmijeh zadovoljnog klijenta je neprocjenjiv osjećaj, a također i komunikacija je neizbježan segment u svijetu ljepote.
Spoj nečega što volite i što je moguće unovčiti je idalan koncept za pokretanje vlastitog biznisa.
Još uvijek si na početku svoje karijere. Kako si uspjela stvoriti klijentelu i djevojke koje se iznova vraćaju u salon?
Moja želja, upornost i trud da budem što bolja u radu su me doveli do postizanja uspjeha i vjerne klijentele. Ljudi primijete trud, itekako čistoću tokom rada, moje detaljisanje da bude sve perfektno i moju ljubav prema poslu.
Završila si srednju školu za Kozmetičkog tehničara. Koje trendove u kontekstu manikira i pedikira preporučuješ svojim mušterijama, a koje ne?
Kada je riječ o trendu moje mišljenje je da je to ono što nam najljepše stoji i što znamo ponijeti, svakako da sam za izlaz iz komfor zone, ali uz vraćanje na ono što je za nas najbolje, i to uvijek savjetujem svojim klijentima.
U svijetu ljepote trendovi se izuzetno brzo mijenjaju i mi koji se bavimo ovim pozivom moramo uvijek biti u toku, učiti i marljivo raditi ukoliko želimo ponuditi klijentima spektar mogućnosti i najprestižnije. Ono što nikada ne izlazi iz mode, jeste klasika crveni manikir i bijeli French, sa tim nema greške.
Kako koristiš društvene medije za promociju svog ateljea i privlačenje novih klijenata?
Pored reklame samih klijenata, izuzetno je važno biti aktivan na društvenim medjijima. Nemoguće ih je zaobići u današnjem vremenu, jer svi smo tu aktivni, istražujemo informacije, mjesta na koja želimo otići i slično.
Instragram i Tik tok sam usmjerila ka biznisu, sama radim objave i reklamu, iskazujem svoju kreativnost i na taj način se predstavljam svojim budućim klijentima.
S obzirom na to da je svijet frizersko-kozmetičke industrije veliki, kako se nosiš s konkurencijom?
Za mene konkurencija ne postoji, svim svojim kolegama sam podrška, svako od nas radi na tome da bude najbolji u nekom svom stilu. Svi bi se trebali truditi biti bolji danas od nas samih jučer. Ispod ovog neba ima mjesta za sve!
Koliko je važno obrazovanje i usavršavanje u tvojoj branši?
Obrazovanje i znanje su nešto što nam niko ne može oduzeti. Kada je riječ o mojoj branši, što više znamo, više vrijedimo i više možemo ponuditi našim klijentima. Ulaganje u sebe se uvijek isplati i shodno tome, svoje znanje planiram podići na veći nivo završavanjem petog stepena za kozmetičkog tehničara.
Možeš li podijeliti neku anegdotu ili zanimljivu priču iz tvog iskustva u vođenju salona ljepote?
Uz malo slobodnog vremena tokom radnog dana istražujem ideje za manikuru, više puta mi se pojavio trend poljupci manikura i odlučila sam to predložiti mojoj divnoj klijentici koja se uvijek apsolutno prepusti meni i mom radu, i veliko joj hvala na takvom ukazanom povjerenju. Odmah je pristala, zaista zanimljiv krajnji rezultat kao i sam proces izrade, jer pravi su poljupci na noktima, kao neki lični pečat.
Tokom razgovora kako kreirati uslijedilo je moje pitanje: “A šta ćemo sa noktima na nogama?” Minut šutnje i zbunjenosti svih prisutnih, a nakon toga smijeh i šala s poljupcima, ali ipak je odluka bila za nešto jednostavnije crvene, ali besprijekorne nokte na nogama.
A kada je riječ o poljupcima, istakla bih da je moj rad tada bio izuzetno primjećen, te je ovaj model noktiju doputovao čak do Abu Dhabija.
Da li imaš neku seriju, film ili knjigu kao preporuku?
Knjiga “Med i mlijeko”, film “Love tactics” i serija “Another Self”.
STUDOMAT.BA