Jeste li spremni za dodatne reklame na Youtubeu?

YouTube, najpoznatija platforma za dijeljenje videa, koja je u vlasništvu kompanije Google, trenutno testira funkciju koja se neće dopasti velikom dijelu korisnika.

Prema navodima nekih korisnika na društvenim mrežama, tokom septembra je ova platforma “tiho” implementirala novi format prikaza reklama.

Korisnici, koji koriste besplatnu verziju servisa i nemaju pretplatu na YouTube Premium bi ubuduće mogli da budu primorani da gledaju pet reklama, prije nego što njihov video počne.

YouTube, najpoznatija platforma za dijeljenje videa, koja je u vlasništvu kompanije Google, trenutno testira funkciju koja se neće dopasti velikom dijelu korisnika.

Prema navodima nekih korisnika na društvenim mrežama, tokom septembra je ova platforma “tiho” implementirala novi format prikaza reklama, prenosi Radio Sarajevo.

 

Korisnici, koji koriste besplatnu verziju servisa i nemaju pretplatu na YouTube Premium bi ubuduće mogli da budu primorani da gledaju pet reklama, prije nego što njihov video počne.