Četiri kratka i jednostavna savjeta kako biti na dobrom glasu među saradnicima

Svako želi biti prihvaćen, ali kako to postići u poslovnoj okolini?


Foto: Ilustracija
Foto: Ilustracija

Novi ste na poslu i želite steći dobru reputaciju i ugled zaposlenika s kojim većina kolega želi sarađivati, tada morate obratiti pažnju na koji se način ophodite prema saradnicima.

Advertisements

Pokažite poštovanje

Nebitno jeste li susreli kolegu s posla na nekom hodniku, u kancelariji ili mu šaljete e-mail, važno je da mu se obratite s poštovanjem, čak i kada je vaš vršnjak.

Pokažite emocije

Upitajte kolegu kako je te je li ugodno proveo vikend. Iako se s nekim saradnicima na poslu ne družite u privatnom životu, pokažite zanimanje za njih. Budite susretljivi.

Pišite kratke poruke u e-mailu

Primjerice, ako pozivate kolege na poslovni sastanak nije potrebno naširoko opisivati događaj. Važno je sažeto napisati sve potrebe informacije.

Privatni život sačuvajte za sebe

Imajte na umu da zaposlenike ne zanimaju vaši problemi iz privatnog života. Stoga, ljubavni život, vjersko i političko opredjeljenje zadržite za sebe te izbjegavajte raspravu o sličnim temama.

(AKTA)