Foto: Ilustracija
Foto: Ilustracija

Bez obzira na to koliko ste se pripremali za razgovor za posao, uvijek postoje stvari koje mogu poći po zlu. Sam proces natjecanja za posao za veliku je većinu ljudi iznimno stresan, što može dovesti do neugodnih i pomalo sramotnih situacija te ih spriječiti u pokazivanju najbolje strane, osobito ako i inače pate od tjeskobe i anksioznosti, piše Studentski.hr.

Dobra i temeljita priprema temelj je svakog uspješnog razgovora za posao. Pokušajte saznati što se točno očekuje na radnom mjestu za koje ste se prijavili i kakve kandidate tvrtka traži. Nabrojite sve svoje vještine koje vam mogu koristiti u obavljanju posla za koji se natječete i pokušajte ih uklopiti u svoje odgovore na pitanja koja bi vam mogla biti postavljena. Pokušajte saznati i kakva je atmosfera u tvrtki gdje se želite zaposliti. Ako vas pomisao na rad u njoj zaista uzbuđuje, ne bojte se to i reći. Regruteri vole čuti zašto bi kandidati voljeli raditi baš u njihovoj tvrtki.

Naravno, postoje i pogreške koje nikako ne biste smjeli napraviti ako zaista želite posao. Mi vam donosimo 5 najgorih pogrešaka koje možete napraviti na razgovoru za posao.

1. Biti nepristojan prema pomoćnom osoblju

Nepristojnost prema bilo kojem članu pomoćnog osoblja, od čistačice do recepcionistice ili tajnice, najgora je pogreška koju možete napraviti. Osoba koja je zadužena za zapošljavanje vjerojatno će zaključiti kako ste neugodni i neće vas zaposliti.

2.  Provjeravanje mobilnog telefona

U današnje vrijeme čini se kako ne možemo ni minute bez našeg smartphonea. No, oduprite se porivu i ostavite mobitel u torbi ili džepu dok čekate razgovor. Potpuno ga ugasite ili barem potpuno stišajte zvuk kako ne bi zvonio tijekom razgovora.

3. Kašnjenje

Nikako nemojte zakasniti na vaš termin za razgovor. Regruter će vas smatrati neodgovornom osobom koja će vjerojatno često kasniti na posao. Nemojte doći ni previše rano kako ne biste poremetili raspored razgovora i radni dan regrutera. Dovoljno je da uranite 5 do 10 minuta.

4. Loša higijena

Možda vam se čini nevjerojatno, ali je istinito. Loša higijena velik je razlog zbog kojeg mnoge osobe ne uspijevaju dobiti posao. Za mnoge se razgovore ne morate odjenuti posebno formalno ili poslovno, no odjeća mora biti čista i izglačana. Tuširanje i pranje zuba prije razgovora također je nešto što nikako ne biste smjeli preskočiti, a i vaša kosa mora bit čista i uredna.

5. Prekidanje osobe koja vodi razgovor

Možda znate da ste savršena osoba za taj posao i uzbuđeni ste pokazati sve svoje vještine ili vam je tijekom razgovora na pamet palo nekoliko važnih pitanja koje želite postaviti. To je zaista sjajno, no nikako nemojte prekidati osobu koja vas intervjuira jer bi se to moglo protumačiti kao iznimno nepristojno.

(STUDOMAT.ba)