13 navika koje nam oduzimaju previše vremena

Koji su najveći potrošači vremena? Bernard Marr, influencer i jedan od međunarodno najprodavanijih autora, glavnih govornika, futurista i strateški poslovni i tehnološki savjetnik objašnjava ovaj fenomen u svom članku.


Kako bismo povećali produktivnost, Bernard Marr nas savjetuje da prestanemo raditi ovih 13 stvari koje su izvor najvećeg gubitka vremena u našim životima.

1. Multitasking – Preskakanje sa zadatka na zadatak

Prvi korak u postizanju veće produktivnosti je znati koji su vam prioriteti. Kad ste jasni sa svojim prioritetima, više se ne osjećate prisiljenim skakati s zadatka na zadatak. Umjesto toga, možete potrošiti vrijeme na najvažnije stvari i organizirati svoje vrijeme prema onome što vam je trenutno prioritet, savjetuje moodiranje.rs.

2. Opsesija društvenim medijima

Isključite kanale društvenih medija na nekoliko sati svaki dan. Vrlo je moguće, jednom kad se disciplinirate da ne budete vezani za društvene mreže 24 sata dnevno, shvatit ćete da vam ništa posebno ne nedostaje.

3. Provjeravanje e-pošte svakih 15 minuta

Dva ili tri puta dnevno, odlučite kada ćete provjeriti e-poštu i odgovoriti na poruke. Ako dopustite da vas obavijesti putem e-pošte ometaju svaki put kada se pojavi nova poruka (neželjena pošta i sve ostalo), gubite dragocjeno vrijeme.

4. Neorganizovani sastanci

Uklonite što je moguće više sastanaka. Prilikom zakazivanja sastanaka kontrolirajte njihov tijek i pratite posebne ciljeve, agende i akcijske stavke kako biste svoje vrijeme učinili produktivnijim, a ne razbacanim na sve strane.

5. “Nikada dovoljno sadržaja”

Kad ste na mreži, nevjerojatno je lako zanijeti se najnovijim člancima, vijestima i sadržajem koje izgleda da morate pročitati, a koji vam stižu u pristiglu poštu i pojavljuju se svaki sat. Umjesto da čitate ove stavke ad hoc kad god naiđete na njih, imate datoteku u kojoj ćete ih čuvati za kasnije čitanje. Postoje aplikacije koje prikupljaju tekstove “za kasnije”. Da ne spominjemo da bi obavijesti o najnovijim tekstovima trebalo isključiti. Postavite vrijeme (dnevno ili sedmično) za čitanje vijesti i članaka s portala i časopisa.

6. Stalno govorite svemu “DA”

Kada se prebukirate, vaša produktivnost slabi. Kada ste u režimu preživljavanja i pokušavate se nositi s ogromnom listom zadataka, vaše stavke visokog prioriteta pate. Recite “ne” onome što zauzima prostor u vašem rasporedu kako biste se zaista usredotočili na zadatke visokog prioriteta.

Zato, ako vas pozove prijatelj koji voli dugo razgovarati, ljubazno mu objasnite da mu ne možete posvetiti više od 15 minuta.

7. Surfovanje na TV -u

Preplavljeni smo mogućnostima gledanja na TV -u s Amazona, Netflixa, putem kabela i drugih, ali često umjesto prilagođavanja jednom ili dva programa koja zaista volimo, trošimo dragocjeno vrijeme pokušavajući pronaći „nešto za gledati“. Budite realni – koliko vremena gubite listajući programe tražeći „bilo šta“?

8. Nered i gomilanje nepotrebnih stvari

Bilo da se radi o situaciji u našem uredu ili u našim domovima, mnogi od nas doslovno se utapaju u stvarima. Organizujte svoj radni sto i kancelariju da biste dobili ono što vam treba. Riješite se stvari koje vam ne trebaju i smanjite nered arhiviranjem stvari i organizovanjem stvari u elektronskom obliku.

9. Odugovlačenje

Posvetite se tome da prvo umjesto vas učinite teške ili izazovne stvari. Kad izbjegavamo teške stvari i odugovlačimo, gubimo vrijeme na pronalaženje načina da izbjegnemo zadatak umjesto da ga jednostavno samo obavimo.

10. Trajno povezan sa računarom

Ovo može izgledati kontraintuitivno, ali ako imate veliku listu zadataka, prisiljavanje da sjedite ispred računara bez prestanka zapravo vas čini manje produktivnim. Dajte svom umu i tijelu nekoliko pauza tokom dana – prošetajte, udahnite svjež zrak. Vratit ćete se puni i osvježeni, spremni za bitku sa zadacima i obavezama, učenjem, poslom.

11. Stalna briga

Usredotočite se na stvari koje možete kontrolirati i prestanite brinuti o stvarima koje ne možete. Ako nemate moć promijeniti nešto, briga oko toga je veliki gubitak vremena. Samo pusti sve – i diši.

12.Perfekcionizam

Prestanite težiti savršenstvu. Cilj je uspješno doći do kraja procesa. Uvijek postoji prostor za poboljšanje, ali dodatni trud i vrijeme koje ulažete u pokušaj postizanja savršenstva se gube previše, umjesto da budete svjesni da je ponekad “dovoljno dobro” idealno za gotovo sve aktivnosti.

13. Budite kao i svi drugi

Budući da ne postoji problem s kojim se gotovo svi suočavaju jednako, budite različiti. Ako živite drugačije, imat ćete i drugačije rezultate. Budite promjena koju želite vidjeti.

Ako započnete s uklanjanjem ovih 13 stvari iz svog života, sasvim sigurno ćete imati više vremena da se fokusirate na stvari koje su vam najvažnije. Šta biste dodali na listu, a bez čega ne možete?


Sviđa ti se objava? Podijeli je sa prijateljima!