Foto: Ilustracija
Foto: Ilustracija
08.01.2017.

Pet namirnica koje podižu imunitet tokom zime

Svježe voće i povrće manje je dostupno tokom zime, pa ponekad treba biti kreativan u snabdijevanju organizma vitaminima, mineralima i drugim hranljivim materijama iz hrane.


Osim citrusnog voća, u jačanju imuniteta mogu da posluže i ove namirnice.

Kefir

Ovaj fermentisani mliječni proizvod sadrži oligosaharide, vrstu složenih ugljenih hidrata koji hrane korisne bakterije u želucu i osnažuju imunitet. Čuvajte kefir na hladnom mjestu jer su aktivne kulture osjetljive na visoke temperature.

Kiseli kupus

Kiseli kupus jedan je od glavnih izvora vitamina C u zimsko vrijeme. S obzirom na to da nastaje tokom procesa fermentisanja, pun je zdravih bakterija koje čuvaju zdravlje želuca i štite organizam od bolesti.

Artičoke

Artičoke su odlična zamjena za probiotik. Sadrže nesvarljive hranlive materije koje hrane korisne bakterije u digestivnom traktu i jačaju dobro zdravstveno stanje organizma.

Banane

Banane su odličan izvor kalijuma i magnezijuma. Ovi minerali su izuzetno važni za tijelo u stanju stresa, iscrpljenosti i umora, pa predstavljaju odlične saveznike u jačanju imuniteta tokom zime.

Kombuha

Čaj od gljive koja je bogata B vitaminima daje prijeko potrebnu energiju u zimskim mjesecima, i odlična je alternativa gaziranim pićima. Imajte na umu da se ispijanje ove umjereno kisele tečnosti ne preporučuje osobama koje boluju od želudačnih tegoba jer može da iziritira sluznicu.

(N1)

Želiš čitati nove studentske izreke i motivacije, zabaviti se i naučiti nešto novo? Prati STUDOMAT na Instagramu.

AUTOR: STUDOMAT.ba

STUDOMAT je najveća internet zajednica studenata i mladih u regionu osnovana 2012. godine, namijenjena studentima i mladima u potrazi za informacijama o studiju i dodatnoj edukaciji, stipendijama, studentskim poslovima, smještaju i ostalim temama koje su interesantne studentima i mladima.